Wednesday 16 May 2012

日本の皆さん、これがダンサーの秘密というサイトです。そこのサイトのオーナー("Dansa"と呼ばれています)はJ-POPダンサーのコミュニティーに大きな影響力をもっています。

その女は実はK-POPのほうが好きなのです。過去の投稿を見ればすぐにわかります。

私は彼女のBlogTVにも行きましたが、電話がかかってきたとき、その女は「ヨボセヨ」と答えました。

ルームメイトもK-POPのほうが好きなのは間違いありません。

私は彼女に関して、韓国の情報に洗脳されていると思いました。洗脳とまでいかなくても、向こうの情報に一方的に影響を受けているように思います。

わたしはTwitterでひとことも、彼女が以下に述べるように南京事件を否定するとか、していません。

このようにいつも彼女はこんな調子です。ぜんぜんこちらが述べていないことを、述べたと主張したり、私が言ったことを歪曲します。

そのサイトが weeaboo と日本文化好きな女の子たちを中傷し、叩いて来ました。わたしはそのサイトに反抗しました。すると嘘をでっちあげられ、誹謗中傷を受け続けました。

http://dansanohimitsu.tumblr.com/post/23110310189


omg jrcaca. now you're trying to say i'm anti japan because i like south korea? you're saying that i wrote slandering posts about you because i am SOOO against japan? are you. i just.
i can't.
i just can't with you anymore.
now you're denying that comfort women and nanking never happened and claiming i'm just a south korea supporter.
i.
i can't.
at this point, i just can't with you anymore. you're a racist piece of scum.i just do not understand why you think your opinion matters to anyone.
here let me add some salt to the wound with this gif of taemin.

No comments:

Post a Comment